Aplikacja webowa
Jest trochę platform CMS, takich jak WordPress, Magento i Drupal, które są tak popularne, że mają własne systemy integracji. Te systemy zostały stworzone, aby umożliwić zewnętrznym deweloperom dodawanie funkcji do ich platformy. Jednak na przestrzeni lat zmieniły się sposoby na łączenie zewnętrznych aplikacji. Aplikacja webowa potrzebuje więc integracji. W kontekście rozwoju aplikacji Internetowych, zazwyczaj gdy mówimy o REST API, mamy na myśli Web Services (Web API).
Jest to popularny sposób na ujawnienie części aplikacji stronom trzecim (aplikacje zewnętrzne i witryny Internetowe).
Dostawca oprogramowania na zamówienie
Dedykowanym oprogramowaniem może być sklep Internetowy umożliwiający tworzenie specyficznych dla danej branży wycen i zamówień, może to być system zarządzania produkcją, magazynem, relacjami z klientem, księgowością. Często są to również aplikacje integrujące systemy zewnętrznych dostawców takich usług jak ubezpieczenia, przesyłki kurierskie, płatności i wiele innych. Nasz software house to dostawca oprogramowania na zamówienie, także dla Ciebie!
Dedykowane aplikacje webowe
Aplikacje webowe, inaczej określane jako Internetowe, to specjalne programy dostępne w przeglądarce Internetowej. Do ich działania potrzebne jest jakiekolwiek urządzenie z zainstalowaną przeglądarką oraz najczęściej, także dostęp do Internetu, choć czasowo aplikacje www mogą działać także offline. Dedykowane aplikacje webowe zapisane są na serwerze, zazwyczaj należącym do firmy programistycznej lub firmy zewnętrznej. Za pośrednictwem przeglądarki do serwera wysyłane jest konkretne zapytanie – serwer na nie odpowiada.
Zgłoszenie reklamacji online
Proces obsługi jest elastyczny, uwzględnia on strukturę Firmy. Każde zgłoszenie reklamacji online zawiera pakiet informacji o Kliencie, dokumencie sprzedaży, aktualny status i pełną historię obsługi reklamacji. Webowy interfejs użytkownika oznacza, że zgłoszenie reklamacji online jest dla większości łatwe i intuicyjne.
Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi w programie jest szybkie i wygodne dzięki funkcji wyszukiwarki oraz parametrom filtrowania. Kartoteka produktów jest zarządzana przez system Reklamacje.net i może być zintegrowana z systemem nadrzędnym ERP lub WMS.
Rozpatrywanie reklamacji, skarg i odwołań
Osoba odpowiedzialna za proces reklamacji np. pełnomocnik do spraw jakości, w pierwszym kroku weryfikuje czy odwołanie, skarga lub reklamacja wpłynęła w terminie. Sprawdza poprawność danych dotyczących odwołania, skargi lub reklamacji. W przypadku stwierdzenia, że dane przedstawione przez składającego reklamację są niewystarczające do rozpatrzenia sprawy występuje pisemnie do składającego z prośbą o uzupełnienie. Jeżeli dane na reklamacji są poprawne, to konsument otrzymuje potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
Obsługa reklamacji program RMA
System RMA (Return Merchandise Authorization) to oprogramowanie lub platforma służące do zarządzania procesem reklamacji produktów i usług. System RMA umożliwia klientom zgłaszanie reklamacji za pomocą formularza lub bezpośredniego kontaktu z firmą. Po zgłoszeniu reklamacji system rejestruje ją i przypisuje do odpowiedniego pracownika lub działu. Następnie system analizuje reklamację i ocenia jej zasadność, a także umożliwia automatyczne przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych, takich jak wymiana produktu lub zwrot pieniędzy.
System RMA umożliwia również generowanie raportów dotyczących reklamacji oraz integrację z innymi systemami, takimi jak CRM (zarządzanie relacjami z klientami) czy systemy zarządzania produkcją i magazynem. Ponadto system RMA może być dostępny zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online, umożliwiając dostęp do niego z dowolnego miejsca za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki systemowi RMA firmy mogą skutecznie zarządzać procesem reklamacji, zapewniając klientom satysfakcję z zakupu i utrzymując dobre relacje z nimi.
Integracja systemów informatycznych
W ramach umowy SLA zajmujemy się monitorowaniem wybranych procesów, konserwacją i konfiguracją usług, tworzymy kopie zapasowe, przeprowadzamy również regularne audyty konfiguracji i polityki bezpieczeństwa, jak również testy obciążeniowe i wydajnościowe. Oferujemy również ochronę przed atakami WAF i DDoS. Na życzenie zapewniamy usługi integracji systemów informatycznych.
Wdrożenie oprogramowania Poznań
Prawidłowe wdrożenie oprogramowania (Poznań) wymaga przygotowania dokumentacji powykonawczej, która powinna obejmować: dokumentację dla użytkownika oraz dla administratora systemu. Ponieważ wdrożenie systemu to etap cyklu życia systemu informatycznego. Polega na instalacji i dostosowaniu oprogramowania do wymagań użytkownika, a także migracji danych oraz testowaniu i uruchomieniu systemu informatycznego.
Tworzenie oprogramowania Poznań
Nasz zespół doświadczonych analityków, deweloperów, programistów, testerów i serwisantów kompleksowo wykonuje projekty o różnej skali i złożoności. W zależności od Twoich potrzeb realizujemy usługi informatyczne, a w szczególności zapewniamy tworzenie oprogramowania (Poznań, Warszawa i Wrocław). Specjalizujemy się w trudnych projektach w obszarach systemów transakcyjnych. Ponadto zajmujemy się integracją i wymianą danych pomiędzy systemami.