Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po katastrofie. Jest to część filozofii biznesu związanej z zapewnieniem ciągłości działania w sytuacji kryzysowej. Kliknij disaster recovery , aby dowiedzieć się więcej.
Dlaczego disaster recovery?
Disaster Recovery, czyli Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po katastrofie. Jest to część filozofii biznesu związanej z zapewnieniem ciągłości działania w sytuacji kryzysowej. Dotyczy to ciągłości działania przedsiębiorstwa na wypadek awarii systemów IT. Rozwiązania Disaster Recovery skupiają się na przywróceniu przetwarzania po awarii (katastrofie) uniemożliwiającej pracę w ośrodku podstawowym.
Ośrodek podstawowy rozumiany jest tu jako podstawowa infrastruktura informatyczna tzw. “produkcyjna”. Tak więc chodzi o zasoby używane w czasie normalnej pracy przedsiębiorstwa. Technologicznie Disaster Recovery wspomagane jest przede wszystkim: lustrzanymi kopiami zdalnymi i błyskawicznymi kopiami lokalnymi PiT (Point in Time).
Więcej informacji o disaster recovery znajdziesz klikając na link.

Czy na producent aplikacji internetowych otrzymałeś już ofertę ???
SoftwareStudio jest to producent aplikacji internetowych w technologii Microsoft ASP.net, baza danych Microsoft SQL Server.Producent aplikacji webowych
Co raz częściej klasyczne aplikacje przenoszone są do chmury lub oferowane jako webowe odpowiedniki o takiej samej funkcjonalności. SoftwareStudio jako producent aplikacji webowych oferuje swoje rozwiązania od 2008 roku.Outsourcing informatyczny Poznań
Zapewniamy usługi wsparcia technicznego, utrzymania systemów IT, obsługę lub wsparcie w zakresie całej infrastruktury informatycznej. Outsourcing informatyczny Poznań, zajmujemy się pełną opieką nad Data Center (serwery, macierze, urządzenia sieciowe).Dlaczego nie skorzystasz obsługa informatyczna firm poznań ?
SoftwareStudio, czyli obsługa informatyczna firm (Poznań). Są to usługi zarządzania systemami informatycznymi, bazami danych lub sieciami w przedsiębiorstwach.Skorzystaj z aplikacja webowa , bo warto!
Jest trochę platform CMS, takich jak WordPress, Magento lub Drupal, które są tak popularne, że mają własne systemy integracji. Te systemy zostały stworzone, aby umożliwić zewnętrznym deweloperom dodawanie funkcji do ich platformy.Ponieważ oprogramowanie jako usługa , dlatego powinineś skorzystać z oferty SoftwareStudio!
Software as a Service (Saas), czyli oprogramowanie jako usługa. Jest to model dostarczania oprogramowania w chmurze, w którym dostawca chmury rozwija lub utrzymuje oprogramowanie aplikacji chmurowych, zapewnia automatyczne aktualizacje oprogramowania lub udostępnia oprogramowanie swoim klientom za pośrednictwem Internetu.

SQL Server Disaster Recovery
- Aplikacja RMA online.
Dlatego, że z czasem zakres usług poszerzył o hostowanie zasobów serwerów. Takie rozwiązania oparte o wirtualizację (serwery wirtualne) za pomocą systemu VMware oferuje SoftwareStudio do 2012roku. Program RMA jest łatwy w obsłudze i może być dopasowany do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Aplikacja RMA online jest dostępna za pomocą urządzeń mobilnych, smartphonów. Takie rozwiązanie pozwala skutecznie koordynować pracę serwisantów w terenie. Oznacza to zwykle oszczędność czasu pracowników firmy dzięki narzędziom do ewidencji i powiadomieniom. Istnieje potrzeba wyraźnego rozróżnienia niezgodności i reklamacji, która wynika ze znacznie większej marketingowej roli reklamacji od niezgodności. Pierwszym krokiem w tym celu może być odpowiednio przygotowany Internetowy formularz RMA. Aplikacja dostępna online za pomocą której nastąpi automatyczna wstępna weryfikacja zgłoszenia. - Kontrola jakości dostaw.
Specjalizujemy się w aplikacjach bazodanowych sql server disaster recovery. Profesjonalne rozwiązanie do kontroli dostaw z modułem systemu jakości. Obejmuje on statystyczną kontrolę odbiorczą (AQL), kolekcję danych pomiarowych, weryfikację dokumentacji, rejestrowanie i obsługę reklamacji. Ponadto kontrola jakości dostaw wpływa na ocenę dostawców. Masz możliwość definiowania sposobu kontroli dostaw w zależności od ustalonego poziomu jakości dostawcy. Program na podstawie statusu dostawcy oraz dynamicznych tabel statystycznej kontroli odbiorczej definiuje sposób przeprowadzenia kontroli. System reklamacyjny zintegrowany z systemami ERP pozwala na automatyczne otwarcie zlecenia kontroli. Staje się to w momencie otrzymania informacji o dostawie (np. rozpoczęcie skanowania dokumentu Pz). Na podstawie przeprowadzonej kontroli jakości dostaw następuje zwolnienie partii do przyjęcia do magazynu lub produkcji. W przypadku niezgodności jakościowych, system automatycznie generuje formularz reklamacyjny i wysyła go do dostawcy. - Moduł RMA.
Specjalizujemy się w programowaniu opartym o popularne standardy baz danych Microsoft SQL server. Zapewnij zadowolenie klientów dzięki wysokiemu standardowi obsługi posprzedażnej. Możesz to osiągnąć, dzięki modułowi RMA. Aplikacja od SoftwareStudio działa na webowej platformie. Ponieważ moduł RMA oznacza prawidłową obsługę procesów reklamacyjnych, dlatego nie tylko spowoduje to zadowolenie, ale także jego utrzymanie. Sprawna obsługa procesu reklamacji to ważne zadanie działu handlowego. Pojawianie się zgłoszeń reklamacyjnych jest nieuniknione, dlatego ważne jest aby ich nie marginalizować i skutecznie nimi zarządzać. - Nadzorowanie reklamacji w firmie.
Aplikacja przeglądarkowa sql server disaster recovery musi być tak samo szybka i funkcjonalna, jak tradycyjne oprogramowanie Windows. Program RMA można skonfigurować według potrzeb danej organizacji. W programie możliwe jest definiowanie cech opisujących sprzęt, statusów napraw czy kroków w postępowaniu reklamacyjnym. Ponadto elastyczność oprogramowania umożliwia odpowiednie nadzorowanie reklamacji. Dokładna analiza określenia powodów wystąpienia reklamacji wiąże się z podjęciem prób wyeliminowania ich powstania. Możemy zastosować metodę 8D. Jest ona uniwersalna do określania przyczyn, akcji tymczasowych, korekcyjnych i korygujących oraz przeprowadzania ich weryfikacji. - Obsługa reklamacji.
Zakup licencji SaaS oprogramowania sql server disaster recovery nie pozwala na jej zmianę na inny rodzaj licencji. Terminowość w przypadku reklamacji jest kluczowa, dlatego tak ważna jest właściwa obsługa reklamacji. W systemie Reklamacje.net masz wyróżnione zgłoszenia z bliskim terminem realizacji. Otrzymujesz automatyczne powiadomienia o eskalacji zgłoszeń przez e-mail, telefon z systemem Android, iOS oraz na pulpicie swojego komputera. Z systemu do reklamacji będą korzystać Twoi pracownicy, dlatego potrzebujesz najlepszego oprogramowania. Ale czy także Twoi klienci nie zasługują do dostęp do danych ? Oni także powinni korzystać na wdrożeniu systemu do obsługi reklamacji. Spodziewaj się, że co dzisiaj jest luksusem, za chwile będzie standardowym wymaganiem (oczekiwaniem) klientów. Z pewnością będą do tego używać telefonów komórkowych z systemem Android oraz iPhonów. Wyjdź im naprzeciw i bądź gotowy! - Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami.
Nasze doświadczenia we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla firm, wielu zadowolonych klientów, pozwalają nam zaproponować Państwu nasze usługi w zakresie programowania aplikacji internetowych na zamówienie. W procesie wdrożenia prowadzimy modelowanie obsługi procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu możliwe jest dostosowanie systemu do obowiązujących procedur klienta. Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami to także monitorowanie obsługi reklamacji poprzez generowanie przypomnień dla odpowiedzialnego za reklamacje pracownika. Tak więc reklamacje są to naturalne sytuacje w cyklu życia produktów. - Pełnomocnik do spraw jakości w firmie.
Elastyczność platformy StudioSystem zapewnia elastyczność i możliwość personalizacji. Sprawdź więc rozwiązanie sql server disaster recovery dla firm. Osoba wyznaczona w firmie na stanowisku pełnomocnika ds. jakości odpowiada za szereg zadań. Przede wszystkim pełnomocnik do spraw jakości nadzoruje całokształt postępowania w sprawach odwołań, skarg oraz reklamacji. Jest on uprawniony do przeprowadzenia wyjaśnień w sprawach odwołań, skarg lub reklamacji z prowadzącym zlecenie audytorem. Ponadto zajmuje się prowadzeniem korespondencji ze składającym odwołanie, skargę lub reklamację. Pełnomocnik zwykle odpowiada za formalne sprawdzenie zgłoszonego odwołania, skargi lub reklamacji. Może zająć się wystawieniem karty reklamacyjnej i bezpośrednio nadzorować terminy realizacji poszczególnych etapów. W trudnych sprawach to pełnomocnik odpowiedzialny jest za przygotowanie odpowiedzi na złożoną reklamację. - Postępowanie z reklamacjami zorientowane na konsumenta.
Elastyczność platformy StudioSystem zapewnia elastyczność i możliwość personalizacji. Sprawdź więc rozwiązanie sql server disaster recovery dla firm. Wysokie wymagania konsumentów wobec sprzedawanych wyrobów wymuszają umiejscowienie procesu postępowania z reklamacjami konsumentów w ogólnym schemacie procesów działalności firmy. Celem procedury jest zapewnienie, że postępowanie z odwołaniami, skargami i reklamacjami będzie prowadzone w sposób pozwalający na prawidłowe rozpoznanie przyczyn powstania zgłoszonych przez składającego odwołanie, skargę bądź reklamację nieprawidłowości oraz ustalenie miejsc ich powstania. Ponadto zapewnia, że gwarant rzetelnie i sumiennie rozpatrzy zgłoszone odwołanie, skargę lub reklamację. - Program do rejestracji reklamacji.
Zupełnie jak organizmy jednokomórkowe w wyniku ewolucji zaczęły się łączyć ze sobą tworząc organizmy wielokomórkowe. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych. Ponadto umożliwia monitorowanie jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Właściciel procesu w którym wystąpiła reklamacja analizuje przyczyny jej powstania. Gdy jest to wymagane, inicjuje podjęcie działań korygujących. Są one wykonywane zgodnie z procedurą “Działania korygujące i zapobiegawcze”. - Program do reklamacji.
Standardem jest szyfrowanie danych za pomocą protokołów SSL. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. - Program reklamacje.
Uwierzytelnianie oparte o użytkowników Windows czy AD nie nadaje się do aplikacji internetowych. Ze względu na bardzo utrudniony mechanizm tworzenia nowych kont, dla każdego użytkownika chcącego korzystać z zabezpieczanej aplikacji www. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. - Program RMA.
Aplikacje ASP.net są oparte na CLR, pozwalają więc programistom na używanie dowolnego języka dostępnego w platformie .NET. Prosty system do zarządzania zwrotami i reklamacjami, czyli Reklamacje.net od SoftwareStudio. Dzięki naszemu oprogramowaniu możesz w wygodny i bezpieczny sposób zarządzać zwrotami i reklamacjami. Aplikację uruchomisz w swoim sklepie, sieci sklepów z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę. Ponieważ platforma reklamacyjna działa online przez Internet, będą mogli z niej korzystać także Twoi klienci. - Program RMA online.
Licencjonowanie oprogramowania edukacyjnego ma na celu zapoznanie uczniów i studentów z nowoczesnymi technikami informatycznymi mającymi zastosowanie w przedsiębiorstwach. Rozwiązanie webowe umożliwia szczegółową rejestrację zgłoszenia reklamacji przez klienta oraz przyjęcia do serwisu sprzętu. Przy zarejestrowaniu zgłoszenia serwisowego nadawany jest automatycznie numer RMA. Służy on do szybkiej i precyzyjnej ewidencji statusów przebiegu reklamacji. Program RMA online oznacza brak konieczności instalacji systemu na komputerach. Do jego obsługi wystarczy nowoczesna przeglądarka Internetowa zgodna ze standardem HTML5, CSS3 oraz JS. Ponieważ program RMA jest dostępny online oraz przechowuje mnóstwo kluczowych danych, dlatego niezbędne jest zachowanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Poza standardowymi zabezpieczeniami w postaci szyfrowanych protokołów komunikacyjnych (SSL), uwierzytelniania użytkowników systemu, program wyposażony jest w funkcję nadawania uprawnień do określonych zasobów. - Protokół reklamacyjny on-line.
Wyprowadzenie usług informatycznych na zewnątrz (obsługa informatyczna firm) pozwala na rezygnację z utrzymania stanowiska informatyka w przedsiębiorstwie w miejsce którego wprowadzana jest firma zewnętrzna. Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. System, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń oraz przyjmuje protokoły reklamacyjne. Najlepiej jeżeli protokół reklamacyjny wspomagać będzie wyciąganie wniosków z każdej reklamacji. Poznawanie problemów ułatwia eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakiś wpływ. - Przeprowadzanie procesu reklamacyjnego.
Ponieważ potrafimy zrozumieć oczekiwania biznesu, dlatego realizujemy usługi analizy przedwdrożeniowej. Reklamacja jest sposobem komunikowania się klienta z przedsiębiorstwem w celu poinformowania go o niewłaściwej jakości wyrobów ewentualnie usługi. Reklamacje są często składane w sposób bezzasadny, w sytuacjach, gdy jakość oferowanych wyrobów i usług jest właściwa. Zadaniem przeprowadzania procesu reklamacyjnego jest stwierdzenie zasadności bądź nie takiego zgłoszenia. Niewłaściwa ocena skutkuje naprawą lub wymianą produktu, czyli dodatkowymi kosztami po stronie sprzedawcy lub gwaranta. - Return merchandise authorization.
Oferujemy usługi w zakresie tworzenia indywidualnego oprogramowania na zamówienie. Dlatego warto nam powierzyć przygotowanie aplikacji na zamówienie! Łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Jest to odwrotna logistyka, a uzyskanie autoryzacji zwrotu towaru (RMA) jest zazwyczaj pierwszym krokiem tego procesu. Jednak autoryzacja zwrotu towaru może obejmować kilka różnych aspektów obsługi posprzedażnej, takich jak zarządzanie gwarancjami, umowy serwisowe, analiza zwrotów i zarządzanie sprzętem wycofanym z eksploatacji, zarządzanie dostawcami i wymiana. RMA to skrót od Return Merchandise Authorization. Obecnie większość żądań RMA jest realizowana przez Internet. Jest to coraz popularniejsza metoda składania reklamacji. W związku z tym możliwość przetwarzania RMA stała się kluczowym aspektem świata technologii. - RMA aplikacja do zarządzania reklamacjami.
Termin “chmura obliczeniowa” związany jest z pojęciem wirtualizacji. Model Cloud Computing historycznie wiąże się z przetwarzaniem w sieci. Wiele systemów udostępnia usługi korzystając z podłączonych zasobów. Reklamacja towaru przez klienta jest nieuniknioną konsekwencją prowadzenia działalności. W związku z tym proces reklamacyjny wymaga odpowiedniego narzędzia informatycznego. Takie rozwiązanie posiada SoftwareStudio. Jest nim specjalistyczne oprogramowanie do reklamacji online. Niezależnie od stanu faktycznego każda reklamacja musi być rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. I tu pomocna będzie aplikacja do zarządzania reklamacjami. - Rozwiązanie reklamacyjne.
Aplikacje bazodanowe sql server disaster recovery są naszą specjalizacją, od połowy lat 90tych, zajmujemy się tworzeniem, rozwojem i serwisem programów związanych z rejestracją i przetwarzaniem danych. Działania podjęte wskutek zgłoszonej reklamacji mają skutek często nie mniejszy niż realizacja procesu sprzedażowego. Źródłem reklamacji może być efekt rozpatrywania i analizy oferty oraz kontakt informacyjny z klientem. Sprawdź więc czy Twój system do obsługi reklamacji pozwala na umieszczenie formularza reklamacyjnego bezpośrednio na Twojej stronie www. Oferowane przez nas rozwiązanie reklamacyjne posiada taki formularz. Po jego wypełnieniu system nadaje numer RMA, a reklamacja od razu trafia do systemu. Klient otrzymuje powiadomienie e-mail lub SMS o przyjęciu reklamacji. - System do prowadzenia RMA.
Integracja wspólnego środowiska uruchomieniowego (Common Language Runtime Integration, CLR) SQL Server wprowadza możliwości tworzenia obiektów bazy danych przy użyciu dowolnego języka platformy Microsoft .NET. Czy często zastanawiasz się w jaki sposób system do obsługi reklamacji może pomóc mojej firmie? System do prowadzenia RMA oznacza, że przyjmiesz reklamację w dowolny sposób. Taki , który będzie wygodny dla klienta (telefonicznie, emailem, formularz www). Dzięki platformie reklamacyjnej zintegrujesz całą korespondencję oraz dokumenty w jeden wątek. Opcje załączników pozwalają na przechowywanie skanów, zdjęć, filmów czy opisów dźwiękowych itp. - System do zarządzania reklamacjami.
Jeżeli wykonawca realizuje projekt w inny sposób niż zakładano należy jak najszybciej reagować. Zadaniem systemu do obsługi reklamacji jest skuteczne wsparcie procesu reklamacyjnego od momentu jego powstania, aż do momentu zakończenia. System do zarządzania reklamacjami to także zbadanie satysfakcji klienta po zakończeniu całego procesu. Oprogramowanie od SoftwareStudio umożliwia nie tylko rejestrowanie zgłoszeń powstałego problemu. Zapewnia komunikację ze sprzedawcą lub serwisantem. Ponieważ proces reklamacyjny może zawierać dowolną ilość etapów, dlatego zebrane informacje będą służyć firmie do analizy. - System RMA online.
Oferujemy przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej i stworzenie profesjonalnej specyfikacji wymagań, którą można przekazać wykonawcy. Potrzebujesz zgłosić reklamację ? Wystarczy przejść do formularza zgłoszenia online Service RMA (Numer autoryzacji zwrotu). System RMA online jest dostępny całą dobę, każdego dnia. Użyj portalu zleceń naprawy, aby przesłać zlecenie naprawy swojego urządzenia. Standardowym rozwiązaniem w zakresie składania zleceń naprawy RMA jest korzystanie z portalu zleceń naprawy. Producenci i dystrybutorzy zachęcają do korzystania z Internetowego portalu, aby uniknąć opóźnień w przetwarzaniu wniosków reklamacyjnych. Po wypełnieniu formularza w aplikacji reklamacyjnej musisz podać kod lub opis problemu. System RMA online posiada listę takich zgłoszeń, które najlepiej odzwierciedla podstawowy problem z urządzeniem. - System zarządzania reklamacjami.
Wykorzystywanie standardowych programów do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel. Jak ocena reklamacji jako procesu kreującego jakość wyrobu wpływa na Twoje decyzje biznesowe. Czy Twoja firma jest ukierunkowana na obsługę konsumentów? Czy system zarządzania reklamacjami z jakiego korzystasz zapewnia, że klient jest dobrze poinformowany? Platforma reklamacyjna SoftwareStudio zawiera elektroniczny rejestr zgłoszeń reklamacyjnych. Dzięki niej masz kontrolę nad utrzymaniem reżimu czasowego obsługi sprawy i udzielania odpowiedzi. - Test programu do zarządzania reklamacjami.
Nadzór nad wdrożeniem, czyli osiągnięcie celów przedsięwzięcia przez przedsiębiorstwo. W określonym budżecie i czasie, przy założonym zaangażowaniu zasobów oraz określonych wymaganiach funkcjona. Sporadyczne reklamacje będą traktowane przez konsumentów jako wypadek przy pracy. Jednak zbyt częste ich występowanie wpływa negatywnie na wizerunek firmy. Niezależenie od przyczyny, reklamacje zawsze są niekomfortową sytuacją dla klienta. Dlatego, aby dobrze organizować pracę działu jakości potrzebny będzie program do zarządzania reklamacjami. Im więcej masz klientów, tym większe prawdopodobieństwo do wystąpienia zgłoszeń reklamacyjnych.
Podsumowanie disaster recovery?
Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po katastrofie. Jest to część filozofii biznesu związanej z zapewnieniem ciągłości działania w sytuacji kryzysowej. Czy zapoznałeś się z disaster recovery ?

Tworzenie oprogramowania dla firm
SoftwareStudio Sp. z o.o. to software house, czyli firma programistyczna. Pracujemy, aby dostarczać systemy na zamówienie. Dla naszych Klientów realizujemy projekty dokładnie odpowiadające ich potrzebom. Dedykowane aplikacje webowe to narzędzia służące wspieraniu prowadzonej działalności biznesowej. Aplikacje te tworzone są zgodnie z potrzebami Klientów. Tworzenie oprogramowania dla firm realizujemy w oparciu…
Programy na zamówienie
SoftwareStudio to producent oprogramowania, który dostarcza rozwiązania biznesowe oraz programy na zamówienie. Implementujemy i utrzymujemy wysoko uniwersalne aplikacje internetowe. Podstawową zaletą aplikacji internetowych jest możliwość użycia ich na każdym typie urządzenia, zarówno na telefonie jak i komputerze stacjonarnym. Tworzymy także aplikacje instalowane na systemach Android oraz Apple iOS. Programy na…
Producent oprogramowania
SoftwareStudio to producent oprogramowania dostarczający rozwiązania biznesowe dla firm sektora logistyki magazynowej, firm produkcyjnych i handlowych. Dostarczamy strategie i wytwarzamy skalowane rozwiązania webowe. Przekształcają biznes naszych Klientów w środowisko chmurowe. Świadczymy usługi programistyczne jako software house. Przywiązujemy dużą wagę do funkcjonalności i użyteczności dostarczanych produktów. Producent oprogramowania. Software na zamówienie…
Tworzenie aplikacji webowych
Aplikacje webowe, to zupełnie oddzielna grupa aplikacji. Nie są one instalowane na Twoim komputerze. Można powiedzieć, że są zainstalowane na serwerze, a Ty dostajesz się do nich za pośrednictwem internetu. Otwierając przeglądarkę internetową oraz wchodząc na stronę dostajesz się do aplikacji webowej. Konieczne jest więc tworzenie aplikacji webowych, czyli rozwiązań…
Software house Poznań
Jako stale rosnąca siła system Android rozwija się również w środowisku aplikacji biznesowych stając się konkurencją dla dominującego od lat systemu Windows CE czy Windows Mobile. System Android jako znacznie młodszy daje większe możliwości doboru sprzętu dla wygody użytkowania w zależności od zastosowania, istnieje możliwość szybkiej dokumentacji fotograficznej podczas przyjęcia…
Outsourcing usług IT Poznań
W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną oraz szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. Outsourcing usług IT Poznań oznacza ograniczenie utrzymywania własnego działu IT. Helpdesk jest pierwszą linią pomocy oraz wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu…
Disaster Recovery
Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po katastrofie. Jest to część filozofii biznesu związanej z zapewnieniem ciągłości działania w sytuacji kryzysowej. Kliknij disaster recovery , aby dowiedzieć się więcej. Dlaczego disaster recovery? Disaster Recovery, czyli Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po katastrofie. Jest to część filozofii biznesu związanej z zapewnieniem ciągłości działania w…
Firma informatyczna Poznań
Na ofertę SoftwareStudio składają się rozwiązania w zakresie integracji systemów informatycznych, data center oraz sieci telekomunikacyjnych. W projektach uwzględniamy wymagania dzisiejszego biznesu, a więc wydajność, mobilność, bezpieczeństwo oraz skalowalność rozwiązań IT. Nasza firma informatyczna Poznań to doświadczenie całej organizacji do tworzenia kompletnych rozwiązań, które rozwiązują w świecie rzeczywistym wyzwania IT….