Program Studio HR.net to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. System przeznaczony jest do obsługi agencji pracy tymczasowej zajmującej się oddelegowywaniem pracowników do pracy najczęściej za granicą. Pozycje szczegółowe zakładki DOKUMENTY wyświetlają na liście rozwijanej dostęp do dokumentów ofert i dokumentów zamówienia. Po wywołaniu menu DOKUMENTY / NOWE ZAMÓWIENIA pojawi się okno dopisania nowego zamówienia.
Formatka dopisania składa się z pięciu zakładek:
- Dane ewidencyjne
- Zapotrzebowanie klienta
- Cechy
- Notatki
- Załączniki
Nowe zamówienie na pracę pracowników tymczasowych |
- Typ – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- Rodzaj – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- Status zamówienia – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- MPK – miejsce powstawania kosztów, informacja wybierana z listy rozwijanej,
- Klient – informacja wybierana z listy rozwijanej.
W kolejnych polach wpisujemy nazwę zamówienia oraz opis. Następnie określamy liczbę pracowników oraz podajemy walutę (informacja wybierana z listy rozwijanej).
W polach po prawej stronie formatki z list rozwijanych wybieramy:
- status zamówienia działu logistyka,
- status zamówienia działu rekrutacja,
- osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia z działu sprzedaży,
- osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia z działu logistyki,
- osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia z działu rekrutacji.
Po uruchomieniu funkcji ZAPISZ aktywowana zostanie funkcja NOWE ZAPOTRZEBOWANIE.
Polecenie ZAPISZ I ZAMKNIJ zapisze informacje zapisane w dokumencie zamówienia, zamknie formularz i przejdzie do rejestru zamówień.
Po wywołaniu funkcji NOWE ZAPOTRZEBOWANIE pojawi się formatka dopisania danych w zapotrzebowaniu.
Formatka dopisania składa się z czterech zakładek:
- Dane do umowy,
- Wymagania klienta,
- Warunki fakturowania
- Opis do umowy – z tej zakładki pobierane będą informacje do wydruku dokumentu umowy.
W zakładce DANE DO UMOWY uzupełniamy:
- Stanowisko – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- Charakterystyka stanowiska – pole opisowe,
- Motyw – pole opisowe,
- Wyposażenie,
- Ryzyko zawodowe,
- Dojazd do miejsca pracy,
- Miejsce pracy – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- Liczba pracowników,
- Stawka dla klienta,
- Stawka dla pracownika,
- Okres zatrudnienia od – do,
- Godziny pracy od – do,
- Czy występuje przerwa, jeżeli tak należy zaznaczyć pole wyboru,
- Czas trwania przerwy,
- Godzinę rozpoczęcia pierwszego dnia pracy,
- Planowaną ilość godzin pracy tygodniowo
- Okres próbny
- Premia miesięczna
- Ekwiwalent miesięczny za przejazd
W zakładce WYMAGANIA KLIENTA wprowadzamy następujące dane:
- Prawo jazdy,
- Posiada samochód,
- Uprawnienia,
- Odzież robocza,
- Odzież ochronna.
Oraz informacje dotyczące znajomości języków obcych. Jeżeli pracodawca wymaga znajomości któregoś ze zdefiniowanych języków wówczas należy zaznaczyć pole wyboru, a w polu opisowym wpisać wymagany stopień zaawansowania znajomości języka.
Funkcja przycisk UMIEJETNOŚCI ZAWODOWE otworzy formularz wskazania umiejętności zawodowych stosownych do wybranego zawodu (zdefiniowanych w menu Kartoteki/Zawody).
Po zdefiniowaniu dodatkowych wymagań klienta skojarzonych z zawodem zgłoszonym zapotrzebowaniu należy uruchomić przycisk ZAPISZ. W zakładce WARUNKI FAKTUROWANIA należy uzupełnić następujące dane:
- Stawka dla klienta
- Stawka dla pracownika.
Na podstawie zdefiniowanych warunków fakturowania w kartotece kontrahenta po prawej stronie pojawiają się wyświetlone warunki fakturowania zdefiniowane dla klienta. W lewej części okna można wpisać wartość stawki dla pracownika oraz klienta.
W zakładce OPIS DO UMOWY wprowadzamy następujące informacje, które będą wykorzystane do wydruku umowy:
- Stanowisko,
- Charakterystyka stanowiska,
- Motyw,
- Wyposażenie,
- Ryzyko zawodowe,
- Dojazd do miejsca pracy.
Wpisane informacje do dokumentu zapotrzebowania należy zapamiętać, do tego celu służy funkcja ZAPISZ. Po wywołaniu funkcji zamówienie pojawi się na liście dopisanych zapotrzebowań.
Do jednego dokumentu zamówienia można dopisać kilka dokumentów zapotrzebowania na różne stanowiska pracy.
Dopisanie kolejnego zapotrzebowania umożliwia funkcja NOWE ZAPOTRZEBOWANIE.
Funkcja EDYTUJ ZAPOTRZEBOWANIE umożliwia edycję zapisanego zapotrzebowania, natomiast funkcja USUŃ usuwa wprowadzone wcześniej zapotrzebowanie.
W zakładce CECHY wprowadzamy dodatkowe informacje skojarzonych z dokumentem zamówienia. Cechy zamówienia konfiguruje administrator systemu, natomiast użytkownik ma możliwość wpisania wartości cechy oraz jej opisu.