Skip to content
Menu
Aplikacje SQL Server
  • Spis treści
  • Kontakt
Aplikacje SQL Server

enova CRM

Napisano dnia 2012-05-24

Funkcjonalność oferowana przez moduł CRM (ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) w systemie enova wykracza poza powszechne rozumienie tego pojęcia. Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł oferuje również obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni. W rozszerzonej wersji złotej pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności oraz projektów CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie działania programu do potrzeb firmy. Wersja złota udostępnia także funkcję kampanii CRM.

Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu, które korzystają ze wspólnej bazy klientów. Dużym atutem jest wygodny dostęp do informacji o działaniach w różnych kontekstach – w kartotece kontrahenta można np. obejrzeć listę wszystkich aktywności z nim związanych. Z kolei na liście „Moje zadania” operator może zobaczyć zadania, które zostały mu przydzielone do wykonania oraz te, które przydzielił do wykonania innym.

Zadania i zdarzenia

Działanie enova CRM w podstawowym wymiarze polega na rejestracji zadań oraz zdarzeń. Zdarzenia rozumiane są jako fakty, które zaszły w naszych relacjach z kontrahentem – może to być np. notatka z rozmowy telefonicznej lub informacja o otrzymaniu pisma od klienta. Zadania odnoszą się do spraw, które należy załatwić – np. spotkanie z klientem, wysłanie materiałów marketingowych itp.

Projekty i kampanie

Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w projekty. Grupa projektów związanych z wieloma klientami, ale mających wspólny cel może zostać połączona w kampanię.

Korespondencja seryjna

Szczególnym rodzajem kontaktów z kontrahentami jest korespondencja seryjna. Funkcjonalność ta umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów (dla potrzeb wysyłki pocztą) lub automatyczne wysłanie pocztą elektroniczną. Korespondencja skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana jako zdarzenia związane z tymi kontrahentami.


Kategorie

  • aplikacje
  • chmura obliczeniowa
  • enova
  • enova poznań
  • excel
  • HermesSQL
  • Humansoft
  • oprogramowanie
  • oprogramowanie enova
  • partner enova
  • program
  • program do obsługi reklamacji
  • program do reklamacji
  • program enova
  • programy
  • Software house
  • Software house Poznań
  • SQL Server
  • system enova
  • system finansowo księgowy
  • Systemy informatyczne
  • Usługi programistyczne Poznań
  • wdrożenia
  • WMS
  • wynajem pracowników
  • zarządzanie zasobami ludzkimi

Kontakt

SoftwareStudio Sp. z o.o.
62-069 Dąbrowa k. Poznania
ul. Innowatorów 8
Telefon: +48 533 322 626
kontakt@softwarestudio.com.pl
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lip    

Kategorie

aplikacje chmura obliczeniowa enova enova poznań excel HermesSQL Humansoft oprogramowanie oprogramowanie enova partner enova program program do obsługi reklamacji program do reklamacji program enova programy Software house Software house Poznań SQL Server system enova system finansowo księgowy Systemy informatyczne Usługi programistyczne Poznań wdrożenia WMS wynajem pracowników zarządzanie zasobami ludzkimi

Tagi

Aplikacja magazynowa Android aplikacje webowe enova opinie firma informatyczna Magazyn z narzędziami Obsługa informatyczna przedsiębiorstw oprogramowanie magazynowe oprogramowanie WMS Poznań Producent oprogramowania program awizacyjny Program do awizacji dostaw Program do obsługi reklamacji program magazynowy Programy magazynowe online Programy na zamówienie raporty RMA Rozmieszczenie towaru w magazynie software house SoftwareStudio SQL system WMS Tworzenie programów na zamówienie
©2023 Aplikacje SQL Server | Powered by SuperbThemes & WordPress