W procesie wdrożenia prowadzimy modelowanie obsługi procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu możliwe jest dostosowanie systemu do obowiązujących procedur klienta. Kiedy zdecydujesz się poprosić o ofertę na oprogramowanie do zarządzania reklamacjami ?
RMA
Terminem RMA określa się często nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony Internetowej. Jednak procedura RMA, czyli skrót z języka Return to Manufacturer Assignment formalizuje proces przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych i wysyłania produktów do serwisu. Kolejne etapy procedury RMA obejmują: zgłoszenie reklamacyjne, zwykle za pomocą formularze RMA na stronie Internetowej sprzedawcy/gwaranta; akceptację zgłoszenia i nadanie numeru RMA. Kolejnym krokiem jest wysłanie przesyłki z reklamowanym towarem. Przesyłkę oznacza się unikalnym numerem RMA. Może być to naklejka z kodem kreskowym (kodem QR) generowania przez system reklamacyjny. Kolejne kroki rozpatrywania reklamacji prowadzone są według numeru RMA.
Przetestuj program do nadzorowania reklamacji
Narzędzia informatyczne jakim jest program do obsługi reklamacji wspiera dział serwisu. Program do nadzorowania reklamacji od SoftwareStudio pomaga w prowadzeniu procesu reklamacyjnego. System do reklamacji pozwala obsługiwać cały proces reklamacyjny. Posiada także elementy wspierające komunikację z klientem za pomocą powiadomień e-mail oraz SMS.
W sytuacjach konfliktowych na linii nabywca – organizacja to właśnie konsumenci, w odróżnieniu od klientów instytucjonalnych, są podmiotem znajdującym się w gorszej sytuacji. Zakup kolejnego produktu będzie działaniem sprawniejszym. W konsekwencji jednak zbuduje się zła opinia o produkcie i marce. Dlatego ważne jest stworzenie, przygotowanie procesu, który uspokoi klienta. Dobry proces i odpowiednie oprogramowanie to ważne elementy, które powinny ze sobą koegzystować.
Program do składania reklamacji e-mail
Pośród wielu aktywności współczesnego przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją lub handlem, do kluczowych elementów funkcjonowania na pewno należy proces zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym. Temat związany z reklamacjami dotyczy każdej branży, każdego przedsiębiorstwa. Wynika to z wielu czynników, między innymi przepisów prawnych, wymagań klientów czy dbałości organizacji o opinię rynkową. Konsumenci coraz śmielej zgłaszają reklamacje, posiadają coraz większą wiedzę, jakie prawa im w tym zakresie przysługują oraz, co mogą uzyskać.
Dlaczego oprogramowanie do zarządzania reklamacjami?
Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami, czyli W procesie wdrożenia prowadzimy modelowanie obsługi procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu możliwe jest dostosowanie systemu do obowiązujących procedur klienta. Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami to także monitorowanie obsługi reklamacji poprzez generowanie przypomnień dla odpowiedzialnego za reklamacje pracownika. Tak więc reklamacje są to naturalne sytuacje w cyklu życia produktów.
Czy masz potrzeby dotyczące oprogramowanie do zarządzania reklamacjami ?
Ważne informacje dotyczące oprogramowanie do zarządzania reklamacjami
- Czy zapoznałeś się z ofertą na oprogramowanie rma ? Twoja firma ma problem z oprogramowaniem RMA? Czy aktualne oprogramowanie RMA posiada zgłoszenia oraz przyjmowanie zgłoszeń o interwencjach; dodawanie zgłoszeń przez klientów na stronie www; obsługa stanów zgłoszeń; planowanie wizyt serwisowych lub prowadzenie kalendarzy; ustalanie priorytetów, praca w oparciu o SLA.
- Dowiedz się jak wdrożyć software do zarządzania reklamacjami w swoim przedsiębiorstwie. Postępowanie z reklamacjami nie jest celem samym w sobie funkcjonowania organizacji. Dlatego potrzebujesz rozwiązania systemowego.
- Czy masz potrzeby dotyczące moduł reklamacyjny ? Moduł klienta sklepu oznacza dostęp całą dobę. Klienci B2B mogę się logować do platformy, ale klienci B2C nie muszą tego robić.
- Co oznacza pełnomocnik do spraw jakości ? Osoba wyznaczona w firmie na stanowisku pełnomocnika ds. jakości odpowiada za szereg zadań.