Moduł Projekty systemu enova służy do planowania i kontroli realizacji budżetów projektów.
Moduł Projekty zawiera w sobie funkcje związane z budżetowaniem projektów:
- tworzenie budżetu dla projektu,
- planowanie kwot kosztów i przychodów,
- kwalifikacja kosztów (możliwość opisywania dokumentów za pomocą Opisu kontrolingowego),
- wprowadzanie korekt,
- kontrolę kwot zrealizowanych przypisywanie dokumentów do projektów (co wpływa na stopień realizacji budżetu projektu),
- tworzenie schematów podziałowych dla dokumentów, które umożliwiają automatyzację procesu przypisywania dokumentów do projektów;
- pełną funkcjonalność modułu enova CRM, który umożliwia:
- ewidencjonowanie wszelkich kontaktów z kontrahentami,
- podpinanie załączników do zrealizowanych zdarzeń i planowanych zadań,
- łączenie zdarzeń oraz zadań dotyczących np. jednego kontrahenta w projekty,
- łączenie kilku projektów w kampanie.
Budżet może być planowany:
- w ujęciu wyłącznie wartościowym (kwota kosztów i przychodów)
- w ujęciu ilościowo-wartościowym (dodatkowe planowanie np. zapotrzebowania na materiały)
- w modelu mieszanym – część pozycji będzie miała planowane wyłącznie wartości, a część wartości i ilości.
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania oraz realizacji projektu za pośrednictwem jednego narzędzia.
Automatyzacja procesu przypisywania dokumentów do projektów.
Kontrola realizacji budżetów projektów
Możliwość przypisywania i śledzenia planów oraz ich realizacji w okresie, na etap lub narastająco.
Zmniejszenie pracochłonności obsługi projektu poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów.
Pełna informacja analityczna.
Moduł Projekty jest dedykowany dla podmiotów, które działają w oparciu o realizację konkretnych projektów lub są zobowiązane do kontroli przebiegu projektów realizowanych w ramach uzyskanego dofinansowania.