ENOVA Handel – zmiany w wersji: 8.0.4351 z dnia 2011-12-01
W oknie parametrów kopiowania dokumentów dodano opcję pozwalającą na zapisanie bieżących ustawień tego okna jako ustawień domyślnych.
Zmiana funkcjonalności
Zmodyfikowano działanie mechanizmu przenoszenia serii między dokumentami w relacji tak, aby prawidłowo obsłużyć również sytuację, gdy na dokumencie nadrzędnym dopuszczona jest możliwość zarówno nadawania serii z kodu operatora, jak i ze słownika wartości.
Na definicji dokumentu, na zakładce Użytkownika NET (zakładka pojawia się po włączeniu parametru Zakładka „Dodatkowe” w enovaNET na zakładce Formularz) oraz na formularzu towaru NET (Narzędzia, Opcje, Handel, zakładka Formularze, Towar – zakładka enovaNET) dodano pole Postback, służące do wyzwolenia interakcji z serwerem (podstawienia wartości do obiektu).
Poprawiono błąd wydruku korekty zakupu tak, aby lista pozycji była generowana zgodnie z ustawieniami definicji dokumentu korekty. Dotychczas, niezależnie od owych ustawień, w tabeli „po korekcie” drukowane były wyłącznie pozycje skorygowane.
Zmodyfikowano algorytm generowania deklaracji Intrastat dla ilości w jednostce uzupełniającej. Wcześniejsze działanie algorytmu powodowało problem z agregacją pozycji na deklaracji.
Poprawiono błąd, który uniemożliwiał zmianę definicji wystawianego dokumentu na zakładce Dodatkowe formularza w przypadku, gdy VAT na definicji docelowej był liczony inaczej niż na źródłowej.
Poprawiono działanie Generatora zamówień w przypadku generowania zamówień „Do stanu maksymalnego” (parametr „Uzupełnij ilość”).
Poprawiono błąd, który powodował ponowne przeliczenie wartości pozycji na fakturze zakupu przy dołączaniu do niej zamówienia do dostawcy, gdy na definicji faktury zaznaczony był parametr dopuszczający niezgodność wartości na pozycjach.
Przywrócono możliwość przenoszenia do bufora korekt przyjęć towaru (np. KZK), gdy korekta przyjęcia generowała korekty kosztów dokumentów z marżą zerową (np. KMM).
Poprawiono działanie mechanizmu przenoszenia cech na dokument podrzędny. Problem pojawiał się w przypadku ręcznej zmiany wartości cechy na dokumencie podrzędnym na inną niż przeniesiona z dokumentu nadrzędnego. Przy zatwierdzaniu takiego dokumentu system ponownie przeliczał cechę i przywracał jej pierwotną wartość, czyli tą z dokumentu nadrzędnego.
Poprawiono błąd edycji parametru „Sposób przenoszenia zaliczki” w definicji dokumentu, który powodował, że po wybraniu opcji „poprzez pozycje” i zapisaniu definicji nie można było już zmienić tego parametru.
Poprawiono błąd występujący podczas usuwania faktury z poziomu okna umowy cyklicznej.
Poprawiono błąd ustalania kursu na dokumencie FN generowanym w relacji do FIUE występujący w sytuacji, gdy na FIUE ręcznie zmieniono tabelę kursową. · Poprawiono błąd, który powodował, iż podczas zatwierdzania zamówienia rezerwującego towar na magazynie, ilość rezerwowana edytowana ręcznie na pozycji podczas wystawiania dokumentu nie była prawidłowo zapisywana i wymagała poprawienia po zatwierdzeniu dokumentu. Obecnie ilość rezerwowana zapisuje się prawidłowo już przy zatwierdzaniu
program enova 8 faktury |