Skip to content
Menu
Aplikacje SQL Server
  • Spis treści
  • Kontakt
Aplikacje SQL Server

enova CRM zmiany w wersji: 8.0.4311

Napisano dnia 2011-10-252020-04-24

enva Zmiany w wersji: 8.0.4311 z dnia 2011-10-25

enova CRM
Nowa funkcjonalność

  • Dodano do obiektu lokalizacji pole Aktywne oraz umieszczono filtr aktywności na listach 
  • W budżetowaniu projektów rozbudowano funkcjonalność o możliwość budżetowania Na okres. Dotychczas była możliwość wprowadzenia planów i śledzenia realizacji tylko w rozbiciu na etapy i narastająco. W celu skorzystania z funkcjonalności wystarczy przejść na zakładkę Budżet w ramach formularza projektu, wybrać Sposób rozliczania: Dla okresów oraz wybrać odpowiadający Typ okresu. Wprowadzanie danych w ramach okresów odbywa się przez wskazanie okresu w polu Okres budżetu i podanie wartości w kolumnach listy pozycji budżetu, następnie należy ustawić pole Okres budżetu na kolejny okres i wprowadzić wartości w pozycjach jw. 
  • funkcjonalność szczególnie przydatna w przypadku projektów budżetowanych długookresowo, bez określonej na początku daty zakończenia. 
  • W Handel Magazyn dodano listę Obroty wg opiekunów. Lista prezentuje dla każdego opiekuna kontrahenta, sumę wartości dokumentów które zostały wystawione w czasie gdy opiekunem głównym kontrahenta z dokumentu był dany operator. 
  • Dodano możliwość podłączenia zasobu do Projektu CRM. Na formularzu projektu dodano zakładkę Zasoby wyświetlającą zasoby projektu oraz zadań podpiętych pod projekt. 
  • Aktywności wielopodmiotowe – umożliwiono wskazanie dodatkowych kontrahentów z którymi związana jest Aktywność CRM. Zadanie pojawi się na formularzu Kontrahenta w zakładce Aktywności powiązane. 
  • Dodano funkcjonalność drukowania raportów do załącznika obiektu w formacie RTF oraz DOC 
  • Na definicji korespondencji masowej dodano parametr czasu opóźnienia wysyłki maili indywidualnych. Domyślnie opóźnienie wysyłki kolejnych wiadomości wynosi 5 sekund. 
  • Na formularzu kontrahenta dodano w grupie “Adres do korespondencji” pole nazwa firmy będące korespondencyjną nazwą firmy. 
    • Zmieniono nazwę zakładki w konfiguracji : CRM-> Ogólne -> Dodatki na CRM-> Ogólne -> Ustawienia i Dodatki 
    • Dodano parametr Opiekun kontrahenta true/false 
    • Wartość pola w przypadku nowych baz danych ustawiona jest na FALSE. W konwersji bazy danych wartość ustawiana jest na TRUE jeśli jest jakikolwiek wpis w tabeli Opiekunowie 
    • Działanie mechanizmu Opiekun kontrahenta (tj. ograniczenie widoczności kartotek Kontrahenta, Aktywności, Dokumentów handlowych w zależności czy operator jest opiekunem kontrahenta), uzależniono od w/w flagi ustawionej na TRUE i odebrania uprawnień operatorowi na roli (obecnie od wersji 7.8 uruchomienie mechanizmu odbywało się wyłącznie przez odebranie uprawnienia na roli/CRM/Opiekun kontrahenta/Simple) 
  • Wprowadzenie dodatkowej flagi w konfiguracji ma za zadanie wyeliminowanie przypadkowego włączenia mechanizmu podczas odbierania uprawnień do całej gałęzi CRM na roli. 
  • W module CRM dodano folder Zasoby zawierający listy: 
    • Sprzęt i pomieszczenia – lista obiektów typu Urządzenie z zaznaczoną flagą Własne 
    • Rezerwacje – lista zawiera zapisy typu ZasóbCRM. Zapisy, oznaczone są kolorami na liście, w zależności od wartości pola w konfiguracji definicji aktywności (Definicja aktywności/Opcje/Kontrola czasu zasobów). Odpowiednio: 
      • Czerwony tekst – zasoby których okres rezerwacji jest ściśle powiązany z okresem zadania CRM. Zmiana okresu rezerwacji zasobu możliwa wyłącznie za pomocą zmiany okresu zadania. 
      • Zielony tekst – zasoby których okres rezerwacji jest inicjowany datami z aktywności. Pozwala na zmianę okresu rezerwacji, jednak program ostrzeże jeśli okres rezerwacji wykracza poza okres aktywności 
      • Czarny – zasoby których czas rezerwacji może odbiegać od okresu aktywności do której zasób jest podłączony. 
      • Kolor tła wiersza uzależniony jest od pola Rezerwacja na zasobie. Jeśli zasób nie jest rezerwowany, jego tło jest szare. 
    • Kalendarz zasobów – przedstawia widok kalendarza rezerwacji z rozbiciem na poszczególne rodzaje zasobów (Pracownicy, Urządzenia, Środki trwałe). 

Kolorystyka zapisów na kalendarzu, odpowiada w/w kolorystyce na liście Rezerwacji. Filtry nad listą pozwalają wyświetlić na kalendarzu:

  • Filtr Typ urządzenia – Grupy zasobów konkretnego typu: Urządzenie, Pracownik, Środek trwały, Ewidencja wyposażenia 
  • Filtry Pracownicy, Środki trwałe, Wyposażenie, Urządzenia – Konkretne wybrane zasoby 
  • Filtruj Wg – Określa zakres prezentowanych na kalendarzu danych z uwzględnieniem w/w filtrów oraz pola Aktywności i Projekt: 
    • Brak – uwzględnia wyłącznie filtry zasobów 
    • Zasoby – Wyświetla wszystkie rezerwacje tych zasobów, które są podłączone pod wybraną aktywność lub projekt 
    • Rezerwacje – Wyświetla wszystkie zasoby, oraz tylko te rezerwacje które dotyczą wybranej aktywności lub projektu 
  • Zasoby i Rezerwacje – Wyświetla kalendarz ograniczony do zasobów i rezerwacji, które są związane z wybraną aktywnością lub projektem. 
  • Kalendarz zasobów pozwala na utworzenie rezerwacji zasobu. Należy za pomocą myszy zaznaczyć okres dla wybranego zasobu i wybrać Dodaj. Rezerwacja wymaga wskazania aktywności lub projektu. Można także, po zaznaczeniu okresu utworzyć zadanie CRM za pomocą przycisku na pasku górnym. W zadanym okresie zostanie także wygenerowana rezerwacja wybranego zasobu i podpięcie pod nowoutworzone zadania CRM. 

Jeśli w filtrach górnych Aktywność lub Projekt zostanie wypełniona wartość to zaznaczenie okresu na kalendarzu i wybranie Dodaj spowoduje rezerwację wybranego zasobu na rzecz wskazanego zadania /projektu.

Modyfikacja dat rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji jest możliwa za pomocą myszy z poziomu kalendarza. Możliwość modyfikacji okresu rezerwacji jest uzależniona od pola Definicja aktywności/Opcje/Kontrola czasu zasobów. Jeśli wybrana jest wartość Zabraniaj, zmiana okresu rezerwacji jest możliwa tylko w wyniku zmiany okresu aktywności. W przypadku wartości Ostrzegaj, pojawi się informacja jeśli okres rezerwacji będzie wykraczał poza czas trwania aktywności/projektu.

W konfiguracji programu Opcje/CRM dodano listę Rodzaje urządzeń.
Rozbudowano uprawnienia związane z Dodano uprawnienie na roli: Zadania/Zasoby powiązane z zadaniem pozwalające określić zakres dostępu operatora do rezerwacji zasobów

Dodano uprawnienie na roli: Zadania/Zadania i zdarzenia CRM/Simple/Zasoby innych operatorów – prawo określa dostęp do rezerwacji które są połączone z aktywnościami innych operatorów (bieżący operator nie jest ani wykonującym ani prowadzącym zadanie)

  • Dodano funkcjonalność kreatorów pozwalającą na grupowanie w proste procesy obsługiwane przez jednego operatora wielu okien związanych z pojedynczym lub różnymi obiektami. Kreator składa się z kroków. tj. zakładek. Przemieszczanie się między kolejnymi krokami odbywa się przez wybranie Dalej/Wstecz. W konfiguracji Opcje/Ogólne dodano listę Kreatory zawierającą definicje Kreatorów. Dostępność kreatora na liście możliwa jest po utworzeniu definicji taska typu Czynność i wskazanie definicji utworzonego kreatora. INFORMACJA O PEŁNYM ZAKRESIE FUNKCJONALNOŚCI I LICENCJONOWANIU ZOSTANIE OPUBLIKOWANA WRAZ Z OFICJALNĄ WERSJĄ PROGRAMU. 
  • Dodano prawo do kasowania dokumentu CRM na roli w gałęzi Zadania/Dokument powiązany/Simple/Kasowanie dokumentu CRM 
  • Dodano pozycję w menu Narzędzia/Konfiguracja konta pocztowego pozwalającą operatorowi ustawić hasło do osobistego konta pocztowego. Pojawia się w menu czynności, jeśli zaznaczono parametr Wysyłaj z kont operatorów w Opcje/Systemowe/Asystent. 
  • Poprawiono problem który uniemożliwiał odznaczenie flagi ‘Rozliczanie ilości’ na pozycji budżetu projektu. Teraz flaga może zostać ustawiona na wartość Nie jeśli nie ma wprowadzonego planu ani realizacji dla danej pozycji. 



Zmiana funkcjonalności 

  • Zoptymalizowano działanie filtra Kontrahentów na formularzu Operatora / Filtrowanie. Osoby kontaktowe są teraz filtrowane na serwerze. 
  • Poprawiono domyślne filtrowanie listy zadań w przypadku zastosowania czynności “Dodaj istniejące zadanie” z poziomu formularza Projektu CRM. 
  • Poprawiono szybkość pracy listy projektów zawierającej kolumny kwot planu i realizacji pozycji budżetu. 
  • Widoczność oraz ułożenie pól na zakładce Cechy formularza Aktywności uzależniono od Kategorii definicji aktywności (definiowalna lista aktywności jest dostępna w konfiguracji CRM/Ogólne) 
  • Wprowadzono generowanie zasobów CRM w tle zawsze podczas tworzenia pozycji wypożyczenia i wskazywania urządzenia na zleceniu serwisowym. Od teraz po utworzeniu wypożyczenia podczas dodawania pozycji wypożyczenia, jest tworzony oprócz obiektu Urządzenia użytego automatycznie także powiązany z nim Zasób CRM. 
  • Automatyczne ustawienie flagi Rezerwacja na Zasobie CRM powodującej wyłączność przypisania zasobu w danym czasie na rzecz Aktywności (Wypożyczenia, Zlecenia, Zadania) uzależnione jest od wartości pola na Definicji aktywności/Opcje/Kontrola dostępności urządzenia. Pole Rezerwacja na zasobie jest ustawiane na wartość Tak jeśli parametr w konfiguracji ustawiono na Zabraniaj. Funkcjonalność dodano w celu ujednolicenia obsługi Urządzeń jako zasobów CRM w Wypożyczalni, Serwisie i CRM oraz przygotowania struktury do rozwoju modułów w kolejnych wersjach. 
  • Wprowadzono obsługę rezygnacji z wypożyczenia i zwalniania rezerwacji urządzenia. Jeśli stan wypożyczenia zostanie ustawiony na Nieaktywny przed datą rozpoczęcia wypożyczenia, flaga Rezerwacja na zasobach rezerwujących urządzenia zostanie ustawiana na wartość Nie. Umożliwia to użycie urządzeń na innych wypożyczeniach w danym okresie. 
  • Na kalendarzu w oknie Start dodano filtr Zadań systemowych pozwalający ograniczyć ilość wyświetlanych powiadomień. 
  • Poprawka do workera wystawiającego zlecenia serwisowe z poziomu formatki na urządzeniach – ukrycie na oknie parametrów, definicji zleceń oznaczonych jako zablokowane. 
  • Poprawiono sprawdzanie poprawności wpisanego adresu e-mail na zakładce “Dane kontaktowe” (kartoteka kontrahenta, banku, urzędu itp). 

Poprawione funkcje 

  • Dla Zleceń Serwisowych ograniczono możliwość dodawania dokumentów do części i usług jedynie w przypadku otwartego zlecenia. 
  • Poprawiono pracę aktywności CRM dla roli: 
    • Wyświetlanie listy zapisów pola Role na zakładce Użytkownika i Cechy na aktywności CRM 
    • Umożliwiono usunięcie wpisu w polu Dla Roli na definicji aktywności CRM 
  • Poprawiono problem wyświetlania cech historycznych na definiowalnym formularzu. Dotychczas nie pojawiało się pole Data aktualności pozwalające wprowadzić dane historyczne do cechy.

Kategorie

  • aplikacje
  • chmura obliczeniowa
  • enova
  • enova poznań
  • excel
  • HermesSQL
  • Humansoft
  • oprogramowanie
  • oprogramowanie enova
  • partner enova
  • program
  • program do obsługi reklamacji
  • program do reklamacji
  • program enova
  • programy
  • Software house
  • Software house Poznań
  • SQL Server
  • system enova
  • system finansowo księgowy
  • Systemy informatyczne
  • Usługi programistyczne Poznań
  • wdrożenia
  • WMS
  • wynajem pracowników
  • zarządzanie zasobami ludzkimi

Kontakt

SoftwareStudio Sp. z o.o.
62-069 Dąbrowa k. Poznania
ul. Innowatorów 8
Telefon: +48 533 322 626
kontakt@softwarestudio.com.pl
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lip    

Kategorie

aplikacje chmura obliczeniowa enova enova poznań excel HermesSQL Humansoft oprogramowanie oprogramowanie enova partner enova program program do obsługi reklamacji program do reklamacji program enova programy Software house Software house Poznań SQL Server system enova system finansowo księgowy Systemy informatyczne Usługi programistyczne Poznań wdrożenia WMS wynajem pracowników zarządzanie zasobami ludzkimi

Tagi

Aplikacja magazynowa Android aplikacje webowe enova opinie firma informatyczna Magazyn z narzędziami Obsługa informatyczna przedsiębiorstw oprogramowanie magazynowe oprogramowanie WMS Poznań Producent oprogramowania program awizacyjny Program do awizacji dostaw Program do obsługi reklamacji program magazynowy Programy magazynowe online Programy na zamówienie raporty RMA Rozmieszczenie towaru w magazynie software house SoftwareStudio SQL system WMS Tworzenie programów na zamówienie
©2023 Aplikacje SQL Server | Powered by SuperbThemes & WordPress