Skip to content
Menu
Aplikacje SQL Server
  • Spis treści
  • Kontakt
Aplikacje SQL Server

Enova CRM nowości w wersji: 8.1.4372

Napisano dnia 2011-12-212020-04-24

ENOVA CRM – zmiany w wersji: 8.1.4372 z dnia 2011-12-21

Nowa funkcjonalność

Program umożliwia powiązanie osoby kontaktowej z wieloma kontrahentami. Na formularzu Osoby Kontaktowej dodano listę Kontrahenci powiązani. Formularz Osoby Kontrahenta łączący osobę z kontrahentem umożliwia wskazanie kontaktu głównego dla osoby – powoduje ustawienie właściwości Kontrahent na Osobie kontaktowej. Dodano filtr osób na liście kontrahentów oraz rozbudowano filtr Kontrahent na liście osób tak, by uwzględniały połączenie Osoby z wieloma kontrahentami.

Dodano prawo do Zadania budżetu/Simple/”Praca z budżetem bez praw do projektu”. Odebranie uprawnień do definicji projektu powoduje ukrycie budżetów związanych z projektami do których operator nie ma praw.

Poprawiono problem z kasowanie zleceń serwisowych i wypożyczeń, jeśli wskazano na formularzu urządzenie. Obecnie wraz z wypożyczeniem kasowane są także pozycje wypożyczenia oraz rezerwacje.

Dodano funkcjonalność Wizytówki. Jest to formularz pozwalający wprowadzić do programu dane potencjalnego klienta. Domyślnie nie jest widoczna w pozostałych modułach programu. Kartoteka Wizytówki może zostać użyta do planowania oraz realizacji zadań, zdarzeń, korespondencji oraz projektów CRM. Operator może przekształcić wizytówkę do Osoby kontaktowej za pomocą czynności “Przekształć wizytówkę” oraz utworzyć nową kartotekę kontrahenta lub podpiąć osobę pod istniejącą. W trakcie przekształcania może zostać także utworzone nowe zadanie CRM – należy ustawić definicję w konfiguracji CRM/Ogólne/Ustawienia i dodatki/ sekcja Wizytówki.

Do formularza osoby kontaktowej dodano listę Projekty. Pozwala na wprowadzenie nowego projektu lub podgląd istniejących w których przedstawicielem jest dana osoba.
Zmiana funkcjonalności

Rozbudowano i ujednolicono pracę kalendarzy standardowych oraz definiowanych jako własne widoki list w module CRM. Kalendarze pozwalają na:

  • dodawanie nowych rekordów o domyślnej definicji w zaznaczonym okresie przez rozpoczęcie pisania na kalendarzu, 
  • oprawiono otwieranie formularza przez kliknięcie na zapisie kalendarza, 
  • umożliwiono zmianę okresu zapisu przez przeciąganie i przenoszenie myszą 
  • udostępniono dodawanie zapisów na kalendarzu także za pomocą menu podręcznego 
  • udostępniono wywoływanie czynności za pomocą menu podręcznego bezpośrednio na kalendarzu 

Widoki kalendarzy utworzone w poprzednich wersjach pracują według poprzednich zasad. Należy utworzyć nowe widoki kalendarzy by skorzystać z nowych funkcjonalności.

Poprawiono działanie uprawnienia Zadania->Dokument Powiązany -> Simple -> Dodawanie dokumentów do aktywności zamkniętych. Nadanie prawa pozwala na dodanie dokumentu do zamkniętej aktywności CRM.

Dodano pole w konfiguracji CRM/Ogólne/Ustawienia i dodatki/Inicjuj opiekuna twórcą kartoteki pozwalające sterować tworzeniem powiązania między nową kartoteką kontrahenta a operatorem. Ustawienie flagi na wartość Tak powoduje utworzenie opiekuna kontrahenta i zainicjowanie operatorem tworzącym kartotekę.
Poprawione funkcje

Poprawiono problem z cechami referencyjnymi na liście pozycji budżetu. Po wybraniu pozycji za pomocą listy lookup w cesze, nie następowało ustawienie wartości.

Poprawiono wyświetlanie na budżetach Projektu własności PlanKwotaKosztNarast i PlanKwotaPrzychodNarast dostępnych w workerze PozycjaBudzProjInfo.

Poprawiono ustawianie na pozycji budżetu projektu opcji rozliczania ilości w przypadku, gdy zostały już wprowadzone kwoty.

Poprawiono czynność kopiowania pozycji budżetu, tak aby podpowiadały się jedynie projekty ze zdefiniowanymi budżetami.

Moduł: Członkowie i szkolenia

Nowa funkcjonalność
Poprawiono błąd związany z generowaniem dokumentów ewidencji. Błąd dotyczył składek, dla których generowane były dokumenty ewidencji i polegał na tym, że przy ponownym zatwierdzaniu składki dokument ewidencji nie tworzył się.

Na listach Członkowie zwyczajni i Członkowie wspierający udostępniono czynność ‘Skreślenie członka’. Pozwala na nadanie statusu ‘skreślony’ wielu kartotekom jednocześnie.
Zmiana funkcjonalności

Poprawiono szybkość przy wprowadzaniu harmonogramu (weryfikacja dostępności sali szkoleniowej), oraz wyświetlania harmonogramu dla sali.

Kategorie

  • aplikacje
  • chmura obliczeniowa
  • enova
  • enova poznań
  • excel
  • HermesSQL
  • Humansoft
  • oprogramowanie
  • oprogramowanie enova
  • partner enova
  • program
  • program do obsługi reklamacji
  • program do reklamacji
  • program enova
  • programy
  • Software house
  • Software house Poznań
  • SQL Server
  • system enova
  • system finansowo księgowy
  • Systemy informatyczne
  • Usługi programistyczne Poznań
  • wdrożenia
  • WMS
  • wynajem pracowników
  • zarządzanie zasobami ludzkimi

Kontakt

SoftwareStudio Sp. z o.o.
62-069 Dąbrowa k. Poznania
ul. Innowatorów 8
Telefon: +48 533 322 626
kontakt@softwarestudio.com.pl
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lip    

Kategorie

aplikacje chmura obliczeniowa enova enova poznań excel HermesSQL Humansoft oprogramowanie oprogramowanie enova partner enova program program do obsługi reklamacji program do reklamacji program enova programy Software house Software house Poznań SQL Server system enova system finansowo księgowy Systemy informatyczne Usługi programistyczne Poznań wdrożenia WMS wynajem pracowników zarządzanie zasobami ludzkimi

Tagi

Aplikacja magazynowa Android aplikacje webowe enova opinie firma informatyczna Magazyn z narzędziami Obsługa informatyczna przedsiębiorstw oprogramowanie magazynowe oprogramowanie WMS Poznań Producent oprogramowania program awizacyjny Program do awizacji dostaw Program do obsługi reklamacji program magazynowy Programy magazynowe online Programy na zamówienie raporty RMA Rozmieszczenie towaru w magazynie software house SoftwareStudio SQL system WMS Tworzenie programów na zamówienie
©2023 Aplikacje SQL Server | Powered by SuperbThemes & WordPress