Po wywołaniu menu DOKUMENTY / ZAPOTRZEBOWANIE w oknie pulpitu nawigacyjnego zostanie wyświetlona sekcja ZAPOTRZEBOWANIA: zapotrzebowania kraj, zapotrzebowania zagranica, wszystkie.
Po wybraniu odpowiedniej opcji na pulpicie pojawi się rejestr z wybranymi zapotrzebowaniami na pracę pracowników.
Raport ZESTAWIENIE PRACOWNIKÓW wyświetla nam zestawienie oddelegowanych pracownikach z następującymi informacjami:
- logistyk
- klient
- ilość pracowników
- miejsce pracy
- kwatera
- pracownik
- data rozpoczęcia umowy
- data zakończenia umowy
- stawka pracownik
- stawka klient
W górnym pasku okna wygenerowanych raportów dostępne są polecenia obsługi, które umożliwiają szybkie wyszukiwanie informacji bądź wyeksportowanie do pliku PDF, Worda czy Excela.
Wyszukanie informacji w wygenerowanym raporcie wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia.