Program jobs2enova to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. System przeznaczony jest do obsługi dowolnego przedsiębiorstwa, a w przedstawionej konfiguracji dedykowany jest dla agencji pracy tymczasowej. Program jobs2enova Rola Rekrutacja – RCA zawiera następujące elementy: Kartoteki: pracownicy (kandydaci do pracy), klienci, pracownicy agencji oraz zawody dokumenty zamówienia, informacje i raporty.
Kandydaci do pracy
Sekcja ZESTAWIENIA i najnowsi kandydaci do pracy wyświetli listę 10 ostatnio dopisanych kandydatów. Pracownicy, którzy w polu LOGIN mają zapis Internet zarejestrowali się do bazy przez formularz umieszczony na stronie www.
Sekcja ZESTAWIENIA i Zestawienie pracowników wg statusu wyświetla zestawienie wszystkich pracowników pogrupowanych według pola STATUS
Dopisanie kartoteki kandydata do pracy
Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ. W oknie dopisania kartotek zapisywane są informacje.
Formatka dopisania składa się z dziewięciu zakładek:
- Dane ogólne
- Dane szczegółowe
- Dane o kandydacie
- Umiejętności
- Opis
- Badania lekarskie
- Cechy
- Notatki
- Załączniki
W zakładce DANE OGÓLNE wprowadzamy:
- typ kartoteki – informację wybieramy z listy rozwijanej,
- pierwsze imię,
- drugie imię,
- nazwisko,
- zawód – wskazujemy z listy rozwijanej, Po wyborze zawodu możemy dopisać umiejętności zawodowe kandydata. Po uruchomieniu przycisku-funkcji UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE pojawi się lista pól zdefiniowanych wcześniej dla wybranego zawodu
W wyświetlonej formatce należy zaznaczyć szczegółowe umiejętności kandydata, w polach opisowych można wprowadzić krótką informację o wskazanej umiejętności. Zapisanie dodatkowych umiejętności umożliwia przycisk-funkcja ZAPISZ. Po zamknięciu okna dopisania Umiejętności zawodowe powracamy do uzupełniania pozostałych pól w formatce dopisania: komentarz – pole umożliwiające wpisanie dowolnej uwagi-komentarza. W kolejnych polach wpisujemy adres zamieszkania oraz dane kontaktowe:
- ulica,
- kod pocztowy i miejscowość,
- kraj – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- województwo – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- telefon stacjonarny,
- telefon komórkowy,
- data urodzenia – podajemy datę urodzenia kandydata wpisując z klawiatury w formacie rrrr-mm-dd lub korzystając z listy rozwijanej wybieramy datę z kalendarza ,
- miejsce urodzenia,
- nazwisko rodowe,
- płeć – wartość wybierana z listy rozwijanej: K – kobieta, M – mężczyzna ,
- stan cywilny – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- narodowość,
- PESEL,
- NIP
- status kandydata – informacja wybierana z listy rozwijanej,
- dostępny od – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
- okres wypowiedzenia,
- obecny zawód,
- czas pracy w obecny zawodzie,
- data ważności ubezpieczenia – wprowadzamy datę ważności ubezpieczenia w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza,
- ubezpieczenie od – podajemy dane ubezpieczyciela, u którego aktualnie kandydat jest ubezpieczony
- ubezpieczenie od – wprowadzamy datę od kiedy jest kandydat ubezpieczony u aktualnego ubezpieczyciela.
- prawo jazdy – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK-kandydat posiada prawo jazdy lub NIE – nie posiada prawo jazdy
- kategoria – należy wpisać odpowiednią/odpowiednie kategorię/kategorie posiadanego prawa jazdy
- własny samochód – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK lub NIE
- odzież robocza – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK lub NIE
- odzież ochronna – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK lub NIE